جوونای دهه شصتی

خدایا گناهکارم میدانم... اما تو از من بگذر، گناه دارم!
  • ۱
  • ۱

آرامش خاص

راستش را بخواهید چند سالی می شود راه رسیدن به  آرامش را جسته ام ...

برخلاف تمام بدست آوردنیهای ملزوم به تلاش، این یک قلم نیاز به تلاش خاصی نداشته و ندارد! کافیست اول صبح که از خواب بیدار می شویم بدنبال کنترل نباشیم!!!

در عوض کنترل اوضاع زندگی را در دست گرفته و کتابی باز کنیم و سطر به سطر بخوانیم. یک استکان چای خوش رنگ کنار پنجره ی اتاق به همراه دفترچه ی کوچک یادداشت، تماشای منظره ی بیرون، حتی کوچه های تنگ و ترش و شلوغ. قاچ کردن میوه ای تازه، گپی مختصر با دوستان مجازی، جنب و جوش و یک نرمش ملایم فیزیکی، گشتی در لیست مخاطبین و تماس با یک دوست قدیمی و خاطره ساز که مدتهاست از او بی خبری...

اوممممممم هم از سنت هم از مدرنیته در آرامش خاص و دلنشینم گنجانده شده اما آدم همیشه باید نقاط منفی و تو مُخی را از زندگیش حذف کند. آرامش گاهی یعنی نبود و نشنیدن حوادث و افعال منفی، حتی سرگرمی و دروغ های مصلحتی! یعنی طعم گَس سیاست و تحلیل و تفسیرهای به رای را نچشیدن!!


آرامش مدنظر و خاص وجودم را درک کردید؟؟؟ اصلا بگذار رازش را با شما در میان بگذارم

من

آرامشم را

مدیون " تلویزیونم" هستم! چون همیشه خاموش است :)

  • ۹۴/۱۱/۲۱
  • حامد جوون دهه شصتی

نظرات (۱۳)

جونم به این حامد که دوباره داره مینویسه :)
پاسخ:
مجید‌[قلب] دلم برات تنگ شده
قشنگ بود...آرامش من یعنی اون❤
پاسخ:
کدوم؟؟؟؟؟
  • شاهزاده شب
  • چه خوب که مینویسی باز :)
    موافقم با متن. گاهی باید به خودمون وقت بذاریم و دور باشیم از بعضی چیزا 
    پاسخ:
    اوهوم دقیقا :)
    الهی که همیشه دلت آروم باشه مادر جان :) راز خوبیه من مدتها تلویزیون نداشتم الات گاهی عصرا بعد از کار و پیاده روی و شنا با رامین میشینیم شبکه آشپزی میبینیم.. اونم خللی تو زندگی ایجاد نمیکنه 
    پاسخ:
    همون پیاده روی و شنا عالیه اونم با اقا رامین خخخخ والا
    فرق منو شما اینه من نیاز ب برنامه تئوری آشپزی ندارم، دستم تو کاره :)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • به به. سلام علیکم. رسیدن به خیر آقا... خوش قلم باشید همیشه:)))
    تلویریونتون خاموش و شادیتون برقرار:))) والا:)
    پاسخ:
    سلام مرسی باشی :دی
    البته خاموش ک هست ب جز مسابقات زنده ی ورزشی :)
    به به اخوی حامد :)
    موافقم
    منم خیلی وقته به این نتیجه رسیدم
    تباید دنبال خوشبختی و آرامش دویید ، از تک تک لحظه ها باید لذت برد و گاهی بیخیال باید بود...
    پاسخ:
    سمیه :)) نمیدونم چرا با دیدن تو ناخودآگاه یاد اون الهامه فلان فلان نشده میفتم [خنده] اصلا هم خبر ندارم فامیلید باهم :دی

    همیشه خوشبخت باشی :)
    سلام
    خوبید؟
    چه عجب نوشتید!
    پاسخ:
    سلام
    جوشید :)
    سلام 
    اولین پست از وبلاگتون رو از طریق کانال تلگرام رادیو بلاگیها شنیدم.فک کنم مشتری شدم :)
    پاسخ:
    سلام
    بسیار هم ممنون. خوش اومدین :)
    خدا
  • رحیم فلاحتی
  • سلام حامد جان! از خواندن و شنیدن مطلب ات لذت بردم .
    پاسخ:
    سلام رحیم عزیز
    سپاسگزارم :)
    به دنیای "بی تی وی ها" (!) خوش اومدی 

    + چه عجب بعدِ عمری (:
    پاسخ:
    تو جلوتر اونجا بودی؟! خوش بحالت پس :)
    + قسمت [خنده]
    از 86 به اینور ... 

    پاسخ:
    :)
    نه کی گفته فامیلیم :)))
    پیغامتو بهش میرسونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی