جوونای دهه شصتی

خدایا گناهکارم میدانم... اما تو از من بگذر، گناه دارم!
  • ۰
  • ۰

خدایی کنیم...

بزرگ شدم...

تغییر کردم...

چون دیگه نمیترسم! از هیچ چیز و هیچکس

فهمیدم ترس یعنی انجام ندادن کارها یعنی نخواستن! به کرات، تجربه و زندگی بهم ثابت کرد که وقتی یه چیزی یه کاری رو که دلم میخواد انجام بدم و از انجام و اقدام به اون عمل میترسم باعث میشه دست و دلم بلرزه، که با هر منطق و توجیه و بهانه ای ازش دست بکشم، که انجامش ندم...

و این دلیلش فقط ترسه و ترس.

ترس از تغییر شرایط ترس از بهم خوردن حس و حال کنونی ترس از دست دادن یه موقعیت، ترس از عدم سرانجام و «ترس از شکست»

غافل ازینکه شکست یعنی همون ترس و انجام ندادنش

وقتی بعد بیست و هفت هشت سال از زندگیم به خودم و گذشتم نگاه کردم... چه نگاهی! دیدم و فهمیدم خیلی از ترس های زمان و وقت اصلا لزومی نداشته! چون یا اتفاق نیفتادن یا بعداز گذشت فقط دو روز همه چیز عادی شد حتی چیزایی که از دست دادم و فهمیدم اگه بدون ترس انجامش میدادم الان چقدر اوضاع بهتر بود چقدر حس و حالم بهتر میشد و یا بهتر بگم شاید با تمام وجود نخواستم...

آره

بزرگ شدم...

بیشتر ازین نباید و نمیخوام وقت و زمان قشنگ زندگیم رو جای لذت، ترس و نمیخوام و نمیشه پُر کنه! 

پس انجام میدم هر اون چیزی رو که میخوام هر اون چیزی که تو ذهن و قلبمه

بدست میارم هرچیزی که بخوام چون هیچ چیز و هیچ کس و هیچ قدرتی بالاتر از «خدا» نیست

خدا هم بهترینارو برای بنده هاش میخواد. مونده بندش چی بخواد 

و دیگه نمیخوام در درگاه خدا شرمنده باشم و بگم : ترسیدم..! 

همیشه یادم میمونه که: بزرگترین چیزها در دیدگاه من، کوچکترین چیزها برای خداست

پس تغییر دادم تفکرات و عادت های سابقم رو

تغییر دادم سبک زندگیم رو

چون میخوام از بهترین نعمات خدای بزرگ بهره ببرم

 ایمان دارم خدا برعکس ما آدما برای دکور و تزئین چیزی رو آماده نکرده و نگه نمیداره! ناشکری یعنی استفاده نکردن از قدرت لایزالی ک از خودش در ما بندگانش وجود داره


فریاد میزنم با تمااااااااام قدرت و تکرار میکنم: 

خدایا خداوندا سپاسگزارم

که هر روز در هر جنبه ای از زندگی

بهتر و بهتر

سالم و سالم تر

ثروتمند و ثروتمندتر

و قدرتمند و قدرتمندتر میشم

پ.ن

خدای بزرگ خودش وعده داده: بخوان مرا تا استجابت کنم تو را...

خوبه که بدونیم چی میخوایم که نترسیم و ایمان داشته باشیم


  • ۹۶/۰۳/۱۳
  • حامد جوون دهه شصتی

نظرات (۵)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • چقدر خوب گفتی .. واقعا ترس بی اساس ترین حس آدمی هست . 
    و چقدر خوبه این تغییرات مثبت تو زندگیت 🌷هر روز موفق تر از قبل باشی رفیق 🌷🌷🌷
    پاسخ:
    همچنین رفیق خوبم :)
    دیگه نترسیدن خیلی شجاعت میخواد ولی هر چی که بشه تهش آدم حس خوبی داره :)
    پاسخ:
    دقیقا :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • شاید واسه همینه از قدیم گفتن "ترس" برادرِ "مرگ"ه...
    پاسخ:
    اوهوم :)
    خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منو یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مونا هستم
    پاسخ:
    یادمه خیلی شلوغکار و پر انرژی بودی :))))
    خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منو یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مونا هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی