جوونای دهه شصتی

خدایا گناهکارم میدانم... اما تو از من بگذر، گناه دارم!
  • ۱
  • ۰

یا دیگه سوژه ها ناب و داغ نیستن یا من سوژه یابیم کم شده و سرد شدم !

منو اینجوری نبینید ها یه روزگاری کبکبه دبدبه ای داشتم واسه خودم ( آخه این چه لغتیه :|)

دیدین؟؟؟ واسه همین یه خط از حرفای خودمم یه چیزی باید بپرونم و یقه اون قدیمیارم بگیرم که آخه اینا چی بوده ساختین :/

تو صفحه اینستام نوشتم: عکسی برای حرفای تو دلم پیدا نکردم... حالا اینجام باید بنویسم واسه سوژه ها و جرقه های ذهنم واژه پیدا نمیکنم!

میگم نکنه عاشق شدم؟؟؟ [متفکر]

نه آقا نهههههههه اشتباه کردم ببخشید اصن شوخی کردم! این حرفام فقط بدرد تیم خبریه رادیو بلاگیها میخوره!

من خودم دنبال سوژه واسه نوشتنم اونوقت اونا الانه که برسن و مارو سوژه کنن :|

خیلیم چیزیم نیست و شنگولم. آخرین روز خدمت سربازیمم هست دیگه تووووووپ

از اینجا به بعدم خدا بزرگه منم متلاشی! (یعنی کسی ک تلاش های زیاد می کند#)


# منظور نویسنده در اینجا نوشتن پست های جدید است [قسم میخورد حتی]


  • ۹۵/۰۴/۲۴
  • حامد جوون دهه شصتی

نظرات (۱۵)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • من مشوقتم... به جرقه زدن ادامه بده تا دوباره واژه ها خودشون با زبون خوش برگردن رفیق شفیق قدیمی من:)
    +فقط بیا دم گوشم بگو ببینم عاشق کی شدی عموش؟:دی
    پاسخ:
    مرسی رفیق [قلب + گل و اینا]

    +جز عشق نباید داشت ، هر عشق نشاید گفت!!! [مثلا]
  • آبان دخت ...
  • سردبیر که سوژه شدن!

    چرا گوینده خبرشون سوژه نشه؟؟[آیکون والا]

    + تموم شدن سربازی انصافا مبارک :)

    + نشد که نیام و نگم چه قددددر خبر مربوط به دکتر سین رو عالی گفتید! یه ساعته به اون لحن " وا " و خانـــــــــوم" دارم می خندم!!! دم شما گرم :)
    پاسخ:
    اول چرا باید سوژه بشه رو بگو بعد چرا نشه رو !! عجب جملاتی میگم جدیدا :))))

    + سپاسگزار
    + چه خوب که شد پس. لحن خودمو نمیگماااا اینکه شد و شما اومدی بهم گفتی رو میگم :))) همیشه شاد باشی
    متلاشی باشید همیشه! (با این لغت در آوردنت! :/)
    تبریک به مناسبت خلاصی از آن خدمت مقدس!

    باشد که رستگار شوید (:
    پاسخ:
    آن دسته خدمت های مقدس را لولو برد :| یا شایدم برد
    اما خداییش ی جا مقدس بود اونم وقتی برگشتم خونه و فهمیدم هنوز وضو دارم!!

    شما بشوید انگار ما شدیم :)
  • بای پولار
  • ما تازه اومدیم اینجا امیدوارم چراغش روشتن تر بشه :)

    گوش دادنت هم خوبه!
    پاسخ:
    مرسی منم امیدوارم
    خوش اومدی ضمنا :)
    بله قدیما رو خوب یادمه !!
    پاسخ:
    بازم خداروشکر ک الحمدلله :))
  • شاهزاده شب
  • منتظرم :)))
    پاسخ:
    خو :))))))))
  • آبان دخت ...
  • مام با این جملاتت :/// خب باید بشه و چرا نشه که یکیه! چرا دختر مردمو می هنگانید!!! :))

    + :)
    + صداتون خوبه دیگه... تعریفم کنید ما می پذیریم :دی
    مرسی همچنین جوون دهه شصتی :)
    پاسخ:
    مام؟؟؟!!! من هنگ بودم شما نهنگ :)))))
    + نظر لطفته :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • تموم شدن خدمتت مبارک رفیق. ببینم دیگه می تونیم مسابقه دو بدیم ؟
     : )
    چه خوبه که باز بنویسی، مثل همیشه های بلاگفا که مینوشتی و البته من خاموش بودم.
    پاسخ:
    من میتونم تو میتونی؟؟؟ :دی
    خب دیگه سعی میکنم بنویسم ولی خداییش دیگه خاموش نباش
    داداش خدمتیم حاااامد :)))))

    بنویس که بدجور دلتنگ نوشته هاتیم .
    پاسخ:
    مجید جووون :))
    ب روی چشم
  • آبان دخت ...
  • عَی خدا!!! منظورم شمام بود!یعنی همان :شما هم؟[با لحن عاشقی؟ توی خبر رادیو] :))))
    پاسخ:
    آها شما هم :) خو
    با اون لحن آشنایی ندارم :دی
    وگرنه والا به خدا :|
    :)))
    پاسخ:
    خو :)
    نویسنده **چرا من دیگه نمی نویسم؟!!!**درحال حاضردرسلامت کامل به سرنمیبرد
    پاسخ:
    مرسی دکتر :|
    بنویس برادر من از خدا بترس و بنویس هاهاهاهاهها
    پاسخ:
    باااااشد
    شما با واکسن آشنایی داری؟! :)))))

    + من خیلی وقتا میام سر میزنم بهتونا اما خب بلاگفای فلان فلان شده اجازه ثبت یه کامنت خشک و خالی رو بهم نمیده :/
    درود

    چقدر تغییر کرده اینجا:))


    پاسخ:
    خودمم تغییر کردم دوست من :)

    سپاس :)
    کبکبه دبدبه تلفظش یه چیزی تو مایه های قسطنطنیه است:)))
    پاسخ:
    ولی هیچی قسطنطنیه نمیشه :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی