جوونای دهه شصتی

خدایا گناهکارم میدانم... اما تو از من بگذر، گناه دارم!
  • ۰
  • ۰

آقا بقرآن سلام!! :))))

یعنی اولش خواستم یجوری حرف بزنم که بدونید که میدونم خیلی وقته نیستم و خیلی وقته خیلیا نیستن و کلن همه درگیرن و جاهای دیگه میپلکن و ازین حرفا

ولی جا داره یه دمت گرم مخصوص به دوسه نفر بگم که همچنان اینجا دیدمشون و تو یکماه اخیر بازم خبری ازشون بوده... پرنده سفید (یاسمین) و ساکن خیابان نوزده (مجید) و بی پرده (سحر) ...ایول

سریع برم سر اصل مطلب

یهویی دلم هوای وبلاگ و رفقای قدیمم رو کرد... همونا که نه صدایی ازشون بود نه عکسی نه شماره ای نه لوکیشینی، اما نزدیکی دل ها خیلی زیاد بود و نظرات و ارادت ها چه بسیار و شیرین. که خداروشکر افتخار اینو دارم ازون دوستان ده یازده نفر گلچین شدن و منم بینشون جا شدم و همچنان تصویری و حضوری سعادت دورهم جمع شدن باهاشون رو (هرچند دیر به دیر) دارم

همه میدونید که بیشتر تایم این روزهای ما توی تلگرام و اینستا و واتس آپ (بخاطر فیلتر نبودن البته) میگذره. اینکه دیگه شاید هیچوقت دوران وبلاگ نویسی به حالت سابق و اون شور و حال برنگرده برای من همیشه یک افسوس بجا میذاره! اما تکنولوزی و تغییرات زندگی عصر جدیدی ام نمیشه ازش کناره گرفت

تا قبل از گرم شدن انگشت ها و چونه ی ذهنم برای پرگویی خلاصه کنم که بعد مدتی که حتی رمز ورودم رو یادم رفته بود (!) و بالاخره با سلام صلوات اومدم اینجا دیدم هنوزم دوستانی مثل خودم دلشون هوای قدیم رو کرده و سری زدن و لطف ها داشتن

دوسه نفری پیغام خصوصی بدون آدرس و مشخصات گذاشتن که نتونستم پیگیری کنم

اگه همچنان مفتخر بودم دوستانی از قدیمی ها اومدن اینجارو دیدن پیغام بذارن آدرس پیج ایسنتا یا هرچیزی که میشه باهم در ارتباط بود رو بذارن به دیده منت مشتاقم حداقل از جای دیگه در ارتباط باشیم

در نهایت ایشالله که الحمدلله :))

و منتظرم ببینم دوستان رو

انقد همیشه به رفقام افتخار کردم و ذوق داشتم که یهو دیدین انرژیتون باعث شد دوباره با قدرت برگردم تو رینگ! فراموشم نکنید که یک سامورایی همیشه ساموراییه حتی اگه شمشیرش رو زمین گذاشته باشه! {مثلا یعنی خیلی قوی ام و دست به قلم شم خیلیارو زخمی میکنم }

.

منتظرتونم رفقا :)

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • حامد جوون دهه شصتی

نظرات (۵)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • به به😍 ببین ستاره ی وبلاگ کی دوباره روشن شده😍😍😍 خوش آمدی که خوشمون اومد از برگشتنت :)

    سلام سامورایی :) 

    پاسخ:
    و علیک
    همیشه خوش باشی رفیق :) مرسی
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • عه فا حامد آدرس ایییییینییییییستاگرااااممو یادم رفت بهت بدم. بگم؟ 😁😂😂😂 هشتک الکی مثلا من جز اون ده نفر نیستم😂

    پاسخ:
    د برو تا آدرست رو عمومی نکردم برای اذهان و دیدگان مخاطبینم :))))))))
  • شاهزاده شب
  • عه دیدم ستارت روشن شد بسیاااااااااااار تعجب کردم

    نری باز ول کنی وبلاگو :))

    پاسخ:
    خودمم تعجب کردم حتی ک :))))))
    چشم سعیمو میکنم:دی
  • مجید ‌‌
  • ماچ ر بده بیاد

    پاسخ:
    اموجی رو بلد نیستم اینجا 
    لذا [ماچ]
  • بانوچـه ⠀
  • ما که هستیم وبلاگ، اینستا، تلگرام همه جاااااااا :دی

    حالا پیج اینستا میخوای باشه بخواه ولی وقت بذار خب حداقل ماهی یه بار وبلاگ هم بروز بشه گناه دارن این طفلکیا

    پاسخ:
    حرف منطقی و خطابی دوستانه و پذیرفتنی بود 
    لذا چشم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی